Tarikh : 30 Jun 2013 (Ahad)

Lokasi : Masjid ar-Rahim, Pekan Keningau

Program yang sebenarnya sudah lama kami fikirkan, mungkin sejak setahun dua lepas kemudian kami pandang serius sejak sebulan lepas. Terima kasih kepada Cikgu Zaidi Shahadan yang berperanan menjadi orang tengah bagi melicinkan program ini. Di Masjid Pekan Keningau ini menjadi kemuncak kepada program Darussyifa’ di Keningau kali ini.

Terdahulu daripada ini, kami pernah mengadakan program serupa di daerah Sipitang dan Kota Belud dan kini di Keningau pula. Alhamdulillah untuk program rawatan di masjid ini, hampir 70 pesakit yang tampil mendapatkan rawatan. Kami merancang untuk berziarah ke daerah lain pula. Mungkin ke Ranau, Kudat, Papar atau lain-lain.

Terima kasih juga kepada semua AJK Masjid yang terlibat dan perawat yang meluangkan masa membantu kerja-kerja dakwah kali ini.

Darussyifa' @ Keningau (11) Darussyifa' @ Keningau (12)

Darussyifa' @ Keningau (1) Darussyifa' @ Keningau (2) Darussyifa' @ Keningau (3) Darussyifa' @ Keningau (4) Darussyifa' @ Keningau (5) Darussyifa' @ Keningau (6) Darussyifa' @ Keningau (7) Darussyifa' @ Keningau (8) Darussyifa' @ Keningau (9) Darussyifa' @ Keningau (10) Darussyifa' @ Keningau (13) Darussyifa' @ Keningau (14) Darussyifa' @ Keningau (15)